Najczęściej zadawane pytania

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące programu Good Sleeper. Jeżeli poniższe odpowiedzi nie rozwiały Twoich wątpliwości, zachęcamy do zadawania pytań pod adresem kontakt@goodsleeper.pl.

Program pomoże Ci zrozumieć podłoże Twoich problemów ze snem, a następnie wręczy Ci potrzebną wiedzę oraz narzędzia do samodzielnej pracy nad poprawą snu. Dzięki codziennej analizie Twojego snu oraz mierzeniu Twoich postępów, program dostosowuje się do Ciebie i opracowuje indywidualny plan poprawy snu.
 Good Sleeper oparty jest na najbardziej skutecznej formie leczenia tego zaburzenia snu – terapii poznawczo-behawioralnej bezsenności (CBT-I). CBT-I jest zalecana przez ekspertów medycyny snu jako pierwszoplanowa metoda na bezsenność.
 Pierwsze sesje programu pokazują w jaki sposób poprzez zachowanie i odpowiednie nawyki wpływać na swój sen (część behawioralna). Kolejne sesje uczą radzenia sobie z niechcianymi myślami, napięciem czy wzbudzeniem w porze snu (część poznawcza).

Skuteczność programu Good Sleeper® została potwierdzona w badaniach naukowych. Uzyskane wyniki pokazują, że aplikacja Good Sleeper pomaga w istotnym stopniu zmniejszyć problemy ze snem – skrócić zasypianie oraz przebudzenia w trakcie snu. Ponad 80% badanych potwierdziło, że stosowanie programu istotnie wpłynęło na poprawę ich snu.

Przeczytaj więcej o badaniu: https://goodsleeper.pl/skutecznosc-aplikacji-terapiabezsennosci-pl/

Program Terapii Bezsenności nie zawiera konsultacji z lekarzem, ani terapeutą. Program służy do samodzielnej pracy nad poprawą snu korzystając z metod opartych na terapii poznawczo-behawioralnej bezsenności (CBT-I).

Większość osób uzyskuje stabilną poprawę snu w ciągu 4-8 tygodni stosowania technik poznawczo-behawioralnych na bezsenność. Nasz program trwa 6 tygodni i możesz spodziewać się, że już na tym etapie będziesz cieszyć się lepszym snem. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz konsekwentnie realizować zadania wyznaczone na dany tydzień.

Tak. Tego rodzaju filtry ograniczają niekorzystne działanie niebieskiego światła na sen. Zachęcamy jednak, by wieczorem dbać o aktywności spoza cyfrowego repertuaru, praktykować nawyk elektronicznego detoksu. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule https://goodsleeper.pl/niebieskie-swiatlo-a-sen/

Tak. Cały program Good Sleeper odbywa się przez aplikację mobilną. Znajdziesz tam zarówno sesje, które będziesz realizować raz w tygodniu, jak i narzędzia programu do codziennego użytku.

Zalecenia programu są takie, by dziennik snu wypełniać zawsze niedługo po przebudzeniu, gdy masz świeżą pamięć na temat swoich pór zasypiania i nocnych przebudzeń. Pozwoli Ci to uzupełnić dziennik precyzyjnie i pomoże wyrobić dobre nawyki.

Nie. Siedmiodniowy odstęp pomiędzy sesjami pozwala zebrać i przeanalizować dane dot. Twojego snu potrzebne do przedstawienia zaleceń.

Prawdopodobnie jest to spowodowane brakami w Dzienniku Snu. Potrzebujesz wypełnić 7 kolejnych dni w dzienniku, aby przejść do kolejnej sesji. W razie pominięcia jakiegoś dnia, wejdź w zakładkę Dziennik Snu, kliknij na białą pionową linię na wykresie i wpisz brakujące dane za dany dzień. Informacje z Dziennika pozwalają nam dobrać zalecenia dla Ciebie i oceniać Twój progres.

Wejdź w zakładkę Dziennik Snu w menu na dole ekranu. Zobaczysz wykres z parametrami snu z bieżącego tygodnia. Biała pionowa linia oznacza, że dla danej nocy nie ma wpisu w dzienniku. Kliknij w nią i uzupełnij brakujące dane.

Zaktualizuj system Twojego telefonu.
Odinstaluj i zainstaluj aplikację na nowo. Wszystkie dane zapisują się też, zaszyfrowane, u nas w systemie, więc będą bezpieczne.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną. Jak to zrobić? Odrobinę różnie w zależności od modelu telefonu, ale przeważnie: wejdź w Ustawienia -> Aplikacje -> „Good Sleeper” (prawdopodobnie trzeba będzie przesunąć w dół) -> Domyślna pamięć -> Wyczyść dane